Iroda felújítás, iroda kialakítás - Amelis

 

Gyorsan és pontosan dolgozunk. Amit megbeszélünk, azt betartjuk. Etikusak vagyunk.

15 éve végzünk irodakialakításokat, felújításokat, átalakításokat. Egyedit és Shell&Core-t egyaránt.

2019-ben 19 cég bízta ránk irodája kialakítását, összesen 9 000 m2

2018-ban 31 cég bízta ránk irodája kialakítását, összesen 7 500 m2

2017-ben 6 cég bízta ránk irodája kialakítását, összesen 12 000 m2

2016-ban 11 cég bízta ránk irodája kialakítását, összesen 7 000 m2

Pontosan, precízen, becsületesen dolgozunk. Megrendelőinktől kivétel nélkül, köszönettel és megbecsüléssel váltunk el. Pénzügyi kintlévőségünk tizennégy éve töretlenül nulla.

Szakembereinkkel és alvállalkozóinkkal hosszú évek óta jó kapcsolatban, csapatban dolgozunk. Szeretünk dolgozni, szeretünk élni. Elhivatottak vagyunk a kölcsönös megelégedésen alapuló üzleti kapcsolatainkra.

Minden elvégzett munka átadásakor, kölcsönös megelégedés a célunk. Mi szívesen dolgozunk hetekig egy irodán, megrendelőnk boldogan és megelégedetten fizeti meg minőségi  munkánkat. Így dolgozunk.

Iroda kialakítás képekben

Iroda kialakítás 1

Iroda kialakítás 2 Iroda kialakítás 3 Iroda felújítás 1 Iroda felújítás 2 Iroda felújítás 3 Iroda felújítás 4 Iroda felújítás - folyosó

Iroda felújítás - tárgyaló

Iroda kialakítás - belső tér

Iroda kialakítás - függöny

Iroda kialakítás - oszlopok

Keressen minket bizalommal, egyszerű minimális iroda felújítás megbízástól a legszínvonalasabb egyedi iroda kialakításig végzünk bérlemény kiépítéseket. Tervezéstől – pipere takarításig. Minden munkának kijelölt – műszaki egyetemet végzett – műszaki ellenőre, felelőse van. Megbízónk kizárólag vele tartja a kapcsolatot.  Az Ő feladata az összes szakkivitelező koordinálása, irányítása, munkájuknak szervezése-ütemezése, minőségi ellenőrzése. 

ETIKAI KÓDEXÜNK, Üzleti magatartásunk alapelvei a felújítás során:

1. Jó hírnevünket fenntartjuk.
2. Becsületesen, kölcsönös megelégedésen alapuló szerződéseket kötünk.
3. Etikus magatartással hozunk döntéseket.
4. Hatályos jogszabályokat, szakmai előírásokat betartjuk és betartatjuk.
5. Üzleti partnereinkkel megoldás centrikus, célravezető párbeszédet folytatunk
6. Munkavállalóinkkal, kölcsönös megbecsülésen és tiszteleten alapuló erős és következetes kapcsolatot tartunk fenn.
7. Projectjeinken dolgozó beszállítóinktól és alvállalkozóinktól elvárjuk az etikus és becsületes jelenlétet.
8. Piaci magatartásunk korrupció és megvesztegetés mentes.
9. Üzleti partnereink, ügyfeleink adatait, üzleti titoktartási védelemmel kezeljük.
10. Pénzügyi tranzakciókat határidőben és pontosan teljesítjük.

Szervezeti felépítésünk

 

A megbízó irodák véleménye

“2018-ban egy kereskedelmi cég igazgatósági aszisztense voltam. Igazgató úr a komplett irodánk felújítását és átalakítását tervezte. A kivitelező cégek felkutatásával és kiválasztásával bízott meg. Óriási mázlim volt, véletlenül találtam rá az Amelis-re, akik első bejárástól kezdve szimpatikusak voltak. Lelki ismeretesen és mély szakmaisággal vezettek át az elképzeléseinktől a megvalósíthatóságig. Annyira megbízhatóak.”  V. Szilvia 2019 február

 

“Ők az a cég, akiket szüleim révén ismertem meg évekkel ezelőtt. Már akkor tapasztaltam, hogy mind az előkészítés, mind a tervezés, az engedélyeztetés és a kivitelezés során tökéletes munkát végeztek. Ezért egy csepp kétségem nem volt, hogy ugyanígy fognak majd eljárni a saját irodám kialakítás során is. Egyértelmű volt, hogy őket fogjuk megbízni. Amikor felkerestem őket, nagyon meglepődtek, hogy már ennyi idő eltelt, hiszen akkor még nagyban egyetemista voltam még. A gratulációk után nagyon nagy örömmel vetettük bele magunkat az iroda kialakítás részleteinek megbeszélésébe.

Ahol az iroda kialakítás történt, az egy öt helységből álló lakás a belvárosban. A belváros státusz miatt több küzdelmet is vívtak a hatóságokkal, de szerencsére, mint mindig mindent megoldanak. Hát ezért is imádok velük dolgozni. Az iroda kialakítás összesen 4 hónapig tartott a teljes belsőépítészeti munkálatokkal együtt. A belsőépítésszel szintén élmény volt dolgozni, mert olyan referenciái voltak, amelyek egy arab sejket is meggyőztek volna!

A munkát gyakorlatilag úgy adták át az Amelis emberei, hogy a szomszédos lakók a lehető legkisebb hátrányt sem szenvedték el, sőt az egész házban egy nagytakarítást is bevállaltunk a kedélyek javítása és a hosszú távú jó viszonyok kiépítése és ápolása érdekében.”

Köszönöm, Dr. F. Sándor 2019

 

„Kedves Márta, Ön egy megbízható projektpartner és köszönöm, hogy segít a célok elérésében. Legyen csodálatos napja!” Viorel-Constantin Cucu, Regional Facilities Manager for Eastern Europe, MISYS Financial Software

„Mint az ENGINEERING BAUSCH & ZIEGE UNGARN Mérnöki Vállalkozó Iroda Korlátolt Felelősségű Társaság (EBZU Kft.) ügyvezető igazgatója, cégünk nevében szeretném megköszönni azt a nagyszerű munkát, amit a XI. kerületi Dexagon irodaházban található új bérleményünkön végeztetek. Köszönöm, hogy konstruktív, rugalmas hozzáállásotokkal és kreatív ötleteitekkel segítettétek mérnökirodánk színvonalának továbbemelését, mely méltán megfelel a XXI. század támasztotta elvárásoknak.
Kérlek tolmácsoljátok kollégáitoknak is hálánkat és elismerésünket!
További sok sikert kívánok!”
Csutak Szabolcs, ügyvezető igazgató, EBZU Kft.

„Kedves Márti, gyorsan, frappánsan dolgoztok. Gratulálok, mindent rá lehet bízni a csapatodra. Köszönöm, szép munkát végeztetek” K. Kristóf.,

„Balázs, Te vagy a legjobb kivitelező akivel valaha találkoztam. Személyiséged, munkakedved és az egész munka morálotok – példaértékű. Ti vagytok a JÓ PÉLDA, a kivétel, ebben a maszatos építőiparban. Örülök, hogy megismertelek és hogy ti végeztétek az iroda kialakítását.” F.I. ügyvezető.,

„Kedves Amelis, köszönöm a bolt kialakítását. Nagyon szűk határidőt szabtam nektek, de megcsináltátok. Szépen, tökéletesen. Köszönöm. Szeretettel meghívlak Kedves Márti és Balázs a …….. tartandó megnyitóra.” Bolt tulajdonos

 

Iroda felújítás referenciák:

 

Kérdése van? Árajánlatot kérne?

Lépjen velünk kapcsolatba, szakembereink állnak rendelkezésére:

Ellenőrizhetően megbízható partner